Odluka o E-potvrdama
Na poveznici se nalazi Odluka o izdavanju e-potvrda studentima Filozofskog fakulteta.
Odluka o iznosima troškova upisa i participacije studenata u akademskoj godini 2021/2022
Na poveznici se nalazi Odluka o visini troškova upisa, visini participacije studenata u troškovima studija i o drugim vidovima plaćanja studenata sveučilišnih studija na Filozofskom fakultetu u akademskoj godini 2011/2022.
Obavijest studentima
Obavještavamo studente da je moguće izdavanje potvrda o studentskom statusu.
Potvrde je moguće zatražiti preko aplikacije molbe.ffzg.hr
Obavijest studentima o izdavanju potvrda
U periodu od 12. do zaključno 16. travnja 2021. godine, Studentska služba neće biti u mogućnosti izdavati potvrde i prijepise ocjena studentima iz tehničkih razloga.
Obavijest diplomiranim studentima
Mole se diplomirani studenti da sva pitanja u vezi izdavanja potvrda o završetku i izdavanja diploma upute na mail
zavrsetak@ffzg.hr
Na vaše mailove odgovarati će Helena Perišić i Davor Iličić.
ODLUKA FAKULTETSKOG VIJEĆA
Fakultetsko vijeće Filozofskoga fakulteta u Zagrebu na sjednici odr1anoj 17. veljače 2021. godine donijelo je sljedeću ODLUKU:
Zbog nastavka loše epidemiološke situacije, studentima Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu kojima bi sukladno članku 16. Pravilnika o studiranju na preddiplomskim i diplomskim i integriranim studijima Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Odluke Fakultetskog vijeća od 16. rujna 2020. godine status studenta prestao istekom vremena dvostruko duljeg od propisanog trajanja studija, zimski semestar akademske godine 2020/2021, ne uračunava u vrijeme trajanja studija zbog nemogućnosti studenata da izvrše svoje studentske obveze zbog epidemije Covid-19.
PRODUŽUJE SE STATUS REDOVNOG STUDENTA DO 30. rujna 2021.
Molbe se predaju ISKLJUČIVO preko aplikacije molbe.ffzg.hr
Oslobođenje od participacija za studente i studentice iz potresom zahvaćenih područja
Odlukom Fakultetskog vijeća studenti i studentice iz potresom zahvaćenih područja, a kojima je kao posljedica potresa nastala šteta, oslobađaju su u cijelosti plaćanja participacije u troškovima studija za ak. god. 2020./2021.
Studentima i studenticama iz stavka 1. ovog članka, koji su do donošenja ove odluke uplatili participaciju u troškovima studija za ak. god. 2020./2021., iznos uplaćene participacije biti će vraćen nakon što podnesu zahtjev za povrat uz dokaz o nastanku štete i prijavljenom prebivalištu na području Sisačko-moslavačke, Zagrebačke i Karlovačke županije, za koje je Vlada RH proglasila katastrofu.
Za pokretanje postupka oslobođenja od plaćanja participacije studenti se moraju obratiti s molbom na adresu voditeljice Studentske službe Vesne Gregurić (vgreguri@ffzg.hr) do 1. ožujka 2021. godine. Preporučuje se studentima da što prije podnesu navedenu molbu kako bi izbjegli moguće poteškoće pri korištenju Studomata prilikom upisivanja predmeta u ljetnom semestru.