Obavijest o načinu podnošenja molbi za mirovanje prava i obveza u akademskoj godini 2024./2025.
S početkom nove akademske godine 2024./2025., 1. listopada 2024. godine, stupio je na snagu novi Pravilnik o studiranju na prijediplomskim, diplomskim i integriranim studijima Sveučilišta u Zagrebu Filozofskog fakulteta (dalje u tekstu skraćeno: Pravilnik o studiranju)
Članak 15. navedenog Pravilnika o studiranju detaljno propisuje uvjete pod kojima studenti Filozofskog fakulteta od 01. listopada 2025. godine mogu ostvariti pravo na mirovanje prava i obveza, a ovdje dodatno naglašavamo važne okolnosti:
- Zahtjev se podnosi putem službene aplikacije Fakulteta ili vlastoručno potpisan putem Urudžbenog ureda. Zahtjev se ne podnosi e-mailom;
- Zahtjev obavezno sadrži obrazloženje zahtjeva i dokumentaciju kojom se dokazuju okolnosti zbog kojih se traži mirovanje i koje se navode u obrazloženju. Zahtjevi bez obrazloženja i dokumentacije ne mogu se uvažiti;
- Propisani rokovi za podnošenje zahtjeva za mirovanje su: zadnji dan ispitnog roka u semestru za koji se traži mirovanje (za zimski semestar do kraja zimskog ispitnog roka, a za ljetni semestar do kraja ljetnog ispitnog roka). Zahtjevi podneseni nakon navedenih rokova neće se odobriti.
- Studentu se može odobriti mirovanje u trajanju od jednog semestra ili jedne akademske godine, a najranije od početka semestra u kojem je pisani zahtjev podnesen;
- Iz gore navedenih rokova proizlazi da se mirovanje cijele akademske godine može ostvariti samo ako je zahtjev za mirovanje podnesen do zadnjeg dana zimskog ispitnog roka. Za sve zahtjeve podnesene nakon tog datuma, a zaključno sa zadnjim danom ljetnog ispitnog roka, mirovanje se može odobriti samo za ljetni semestar. Svi zahtjevi podneseni za tekuću godinu nakon zadnjeg dana ljetnog ispitnog roka neće se odobriti odnosno biti će odbijeni;
- Mirovanje prava i obveza po osnovu zdravstvenih razloga mogu se ostvariti samo na temelju nesposobnosti zbog bolesti ili drugog usporedivog razloga koji traje dulje od tri (3) mjeseca u kontinuitetu;
- Samo je ovlašteni liječnik obiteljske medicine ili specijalist ili studentski liječnik kao specijalista školske i sveučilišne medicine može na temelju zdravstvenog stanja i nalaza utvrđivati nesposobnost zbog bolesti koja traje dulje od 3 mjeseca u kontinuitetu. Zaposlenici Fakulteta ne mogu procjenjivati nalaze studenata, već student treba dostaviti potvrdu ovlaštenog liječnika obiteljske medicine ili specijalista ili studentskog liječnika u kojoj će jasno biti navedeno da se radi o nesposobnost zbog bolesti koja traje dulje od 3 mjeseca u kontinuitetu. Nalaze studenti ne prilažu uz zahtjeve za mirovanje;
- Student kojem je odobreno mirovanje morat će slušati i polagati u međuvremenu nastale razlike u studijskom programu i u bodovima prema ECTS-u ako se za vrijeme mirovanja prava i obveza izmijeni studijski program, a u skladu s odlukom matičnog odsjeka;
- Studenti se u komunikaciji sa službama Fakulteta moraju služiti isključivo fakultetskom e-poštom. Djelatnici fakulteta nemaju obvezu odgovaranja na poruke upućene s privatnih adresa e-pošte.
Upute za upis u više godine studija u akademskoj godini 2024./2025. i za upis izbornih kolegija za brucoše
Upute za upis u više godine studija u akademskoj godini 2024./2025. za studente 2. i 3. godine prijediplomskog studija, zadnje godine diplomskog studija kao i studente koji upisuju izvannominalnu godinu studija te upis izbornih kolegija za brucoše
Dragi studenti,
Kako bi upisi prošli što jednostavnije i brže, molimo vas da pažljivo pročitate upute i postupite prema napisanome. Molimo da se držite navedenog kanala komunikacije molbe.ffzg.hr jer ćete na taj način najbrže doći do rješenja vaše molbe. Pa krenimo…
Pri upisu u više godine studija primjenjuje se Odluka o visini troškova upisa, visini participacije studenata u troškovima studija i o drugim vidovima plaćanja studenata sveučilišnih studija na Filozofskom fakultetu u akademskoj godini 2024./2025.
Molimo da sve upite šaljete isključivo na molbe.ffzg.hr. Na upite poslane na mail stuslu@ffzg.hr nažalost nećemo moći odgovarati zbog predviđenog velikog broja molbi koje pristižu putem web aplikacije molbe.ffzg.hr. Student može poslati najviše 3 molbe putem aplikacije. Dolaskom u prostor Studentske službe nećete ubrzati rješavanje svoje molbe.
Sva pitanja o završetku studija šalje se na zavrsetak@ffzg.hr.
Redoslijed upisa je sljedeći:
- Studenti se pozivaju da OBVEZNO putem STUDOMATA izvrše upis u akademsku godinu u periodu od 9. rujna od 9 sati do zaključno 25. rujna 2024. do 14 sati. Student upisuje sve što može putem STUDOMATA, a za ono što nije sam u mogućnosti upisati šalje molbu. Dakle student mora SAM upisati dio obveza koje mu STUDOMAT nudi jer će pri upisu biti ponuđen broj rata za plaćanje participacije (od 1 do 4 rata) i studenti sami biraju broj rata.
NAPOMENA: Ne upisivati se putem STUDOMATA (ako imate manje od 55 ECTS bodova) dok ne budu upisane ocjene iz svih položenih ispita jer će školarina biti zaračunata prema ostvarenim ECTS bodovoma u Studomatu u trenutku upisa.
- Troškovi upisa iznose 35 € i plaćaju ih svi studenti viših godina bez obzira na to plaćaju li participaciju ili ne. Podaci za plaćanje troškova upisa su:
IBAN: HR1823600001101311177
Poziv na broj: 1008-OIB pristupnika
Model: HR00
Šifra namjene: DEPT
Opis plaćanja: Upisnina za 2024./2025.
Iznos: 35,00 EUR
Student ne treba osobno doći u Studentsku službu nego putem aplikacije molbe.ffzg.hr treba predati potvrdu o plaćenoj upisnini za ak. god. 2024./2025.
Studenti neće moći zatražiti potvrde o upisu bez potvrde o plaćenoj upisnini za ak. god. 2024./2025. putem STUDOMATA, jer im upis neće biti obavljen u cijelosti.
- Studenti koji su obvezni uplatiti participaciju na STUDOMATA pri upisu biraju broj rata (najviše 4). Uplate se mogu izvršiti putem pošte, u FINA-i ili putem internet bankarstva. Na uplatnici se obvezno navode sljedeći podaci:
IBAN: HR1823600001101311177
Poziv na broj: prepisati broj sa Studomata
Model: HR01
Šifra namjene: DEPT
Opis plaćanja: Ime i prezime, participacija
Iznos: prema obračunu na Studomatu
VAŽNO! Poziv na broj mora biti OBAVEZNO prepisan sa STUDOMATA jer u protivnom uplata neće moći biti povezana s uplatiteljem i neće se moći zatražiti potvrda o upisu jer upis neće biti obavljen u cijelosti.
Ako se izabere više od jedne rate, prvu je potrebno uplatiti odmah nakon upisa kako bi upis bio potvrđen u cijelosti, a ostale prema otplatnom planu prikazanom u Studomatu.
REDOVNI UPIS
Studenti koji mogu upisati obavezne i izborne kolegije u zimskom semestru i nisu obavezni plaćati participaciju jer imaju dovoljan broj stečenih bodova prema ECTS-u, odnosno najmanje 55 bodova prema ECTS-u, svoj upis u potpunosti mogu obaviti putem STUDOMATA.
Student ne treba osobno doći u Studentsku službu, nego se može registrirati u web aplikaciji molbe.ffzg.hr i predati potvrdu o plaćenoj upisnini za ak. god. 2024./2025.
UPIS KOMBINACIJE STUDIJA 3+2/4+1
Upis studenata s kombinacijom studija 3+2/4+1 obavlja se preko web aplikacije molbe.ffzg.hr i student ne treba osobno doći u Studentsku službu.
U molbi je potrebno jasno napisati popis kolegija (termine nastave i profesore nije potrebno upisati) koje student želi slušati u zimskom semestru ak. god. 2024./2025., i to po studijskoj grupi i navesti točnu izbornost u koju želi upisati pojedini izborni predmet. Za izborne predmete potrebno je priložiti potvrdu predmetnog nastavnika.
Studenti su dužni predati potvrdu o plaćenoj upisnini, a studenti koji su obveznici plaćanja participacije trebaju, uz dokaz o uplati upisnine, putem sustava molbe.ffzg.hr predati i potvrdu o plaćenoj školarini za ak. god. 2024./2025.
IZVANNOMINALNI UPIS
Studenti koji upisuju izvannominalnu godinu studija mogu svoj upis obaviti putem STUDOMATA. Upite i potvrdu o plaćenoj upisnini šalju se na molbe.ffzg.hr.
Studenti koji su tijekom prijediplomskog ili diplomskog studija odslušali sve upisane kolegije te stekli sve potrebne uvjete za polaganje ispita, ali ih nisu položili ili nisu obranili diplomski rad/ove, upisuju izvannominalnu godinu studija.
Podsjećamo da je maksimalno trajanje studija propisano Pravilnikom o studiranju (čl. 16., st. 1.6 i st. 2) i definirano kao dvostruko dulje od propisanog trajanja studija. Nakon isteka tog vremena student ne može nastaviti studij na istom studijskom programu.
Ako student ne upiše akademsku godinu u propisanom roku, smatrat će se da je odustao od studija (Pravilnik o studiranju, čl.16, st.1.3).
Napomena: izvannominalni studenti kojima se treba izvršiti korekcija školarine izračunate na Studomatu moraju putem aplikacije molbe.ffzg.hr zatražiti korekciju školarine i 1. ratu platiti nakon izvršene korekcije.
UPIS IZBORNIH KOLEGIJA ZA STUDENTE 1. GODINE PRIJEDIPLOMSKOG STUDIJA (BRUCOŠI) U AKADEMSKOJ GODINI 2024./2025.
- studenti 1. godine prijediplomskog studija moći će u istom razdoblju upisati izborne kolegije na STUDOMATU ako im je to predviđeno studijskim programom.
Studenti koji neće moći upisati izborne kolegije moraju se registrirati u web aplikaciji molbe.ffzg.hr i predati molbu za upis kolegija.
Razredbeni postupak za upis u 1. godinu prijediplomskih studija na Filozofskom fakultetu u Zagrebu 2024. – jesenski rok
Postupak upisa
NAPOMENA: Zbog preopterećenosti Studentske službe, upisi će se produžiti do ponedjeljka 23.9.2024. odnosno dok svi studenti koju su potvrdili namjeru upisa ne budu upisani
Upisi će započeti u srijedu 18. rujna 2024. u 20.00 sati i trajat će do petka 20. rujna 2024. do zaključno 14.00 sati.
Prvi korak koji morate napraviti je potvrditi namjeru upisa na adresi https://poslovanje.ffzg.unizg.hr//namjera_upisa/ nakon čega ćete u roku od 24 do 48 sati dobiti SMS poruku s korisničkim podacima.
Nakon zaprimanja SMS poruke s korisničkim podacima, potrebno se prijaviti na adresu https://student.ffzg.unizg.hr/ i započeti proceduru upisa.
Kako biste ubrzali postupak predaje zahtjeva za upis potrebno je prethodno pripremiti sljedeću dokumentaciju u digitalnom obliku:
1. fotografija studenta,
2. fotografija prednje strane osobne iskaznice,
3. fotografija stražnje strane osobne iskaznice,
4. fotografija ili dokument potvrde o uplaćenim troškovima upisa,
5. fotografija ili dokument potvrde o uplaćenim troškovima školarine (ako ju je potrebno platiti),
6. ispisnica i prijepis ocjena s naznačenim brojem iskorištenih semestara na račun Ministarstva za one koji su već prije studirali.
Detaljnije informacije o opisu postupka upisa te načinu predaje digitalne dokumentacije možete pronaći na poveznici UPUTE ZA UPIS.
Preporučuje se da prvi korak, potvrdu namjere upisa, obavite već u srijedu 18. rujna 2024. kako biste čim prije zaprimili korisničke podatke, jer potpuni upisni zahtjev treba biti predan do petka 20. rujna 2024. godine u 13.00 sati kako bi upisi mogli biti u cijelosti obavljeni do 16 sati kad završavaju.
Troškovi upisa u prvu godinu prijediplomskog studija koji uključuju upisninu i paket upisne dokumentacije (upisni list, prijavni list, studentsku iskaznicu, ugovor, osiguranje studenta od posljedica nesretnog slučaja) u akademskoj godini 2024./2025. iznose 50,00 EUR.
Za one studente koji već posjeduju studentsku SmartX karticu koju je izdao Filozofski fakultet, troškovi upisa i paketa upisne dokumentacije iznose 38,30 EUR.
Podaci za uplatu troškova upisnog paketa za 1. godinu prijediplomskog studija:
IBAN: HR1823600001101311177
Poziv na broj: 1008-OIB pristupnika
Model: HR00
Šifra namjene: DEPT
Opis plaćanja: Upisni paket za 2024./2025.
Iznos: 50,00 EUR
Podaci za uplatu troškova školarine za 1. godinu prijediplomskog studija (plaćaju svi koji mijenjaju studij, osim onih kojima je to prva promjena uz uvjet da su u prethodnoj akademskoj godini imali status redovnog studenta na studiju s kojeg prelaze i da su u toj godini ostvarili 55 i više ECTS bodova):
IBAN: HR1823600001101311177
Poziv na broj: 1005-OIB pristupnika
Model: HR00
Šifra namjene: DEPT
Opis plaćanja: Školarina za 2024/2025.
Iznos: 955,60 EUR
Uplatu možete izvršiti u FINI, banci, pošti ili internetskim bankarstvom. Moguća je uplata u četiri jednake rate (prva se plaća odmah, a ostale prema otplatnom planu na studomatu).
Okvirni opis postupka
1. Prethodna priprema dokumentacije u digitalnom obliku koja će biti potrebna tijekom postupka upisa:
-
- fotografija studenta,
- fotografija prednje strane osobne iskaznice,
- fotografija stražnje strane osobne iskaznice,
- fotografija ili dokument potvrde o uplaćenim troškovima upisa,
- ispisnica s prijepisom ocjena za one koji su već prije studirali,
- fotografija ili dokument potvrde o uplaćenim troškovima školarine (ako ju je potrebno platiti).
2. Zaprimanje SMS poruke s pozivom na potvrdu namjere upisa.
3. Potvrđivanje namjere upisa.
4. Potpisivanje ugovora o studiranju i predaja potrebne dokumentacije.
Student će nakon potvrde namjere upisa u roku od 24 do 48 sati zaprimiti drugu SMS poruku s korisničkim imenom i zaporkom za pristup informacijskim sustavima Filozofskog fakulteta u Zagrebu.
Student odlazi na stranicu https://login.aaiedu.hr/promjenazaporke i mijenja svoju inicijalnu zaporku.
Student odlazi na stranicu https://student.ffzg.unizg.hr/ gdje sukladno uputama obavlja proceduru upisa koja podrazumijeva:
1. Preuzimanje upisne dokumentacije
2. Potpis upisne dokumentacije putem FFZG korisničkog imena i zaporke
3. Učitavanje fotografije za SmartX karticu u sustav https://student.ffzg.unizg.hr/
4. Učitavanje prethodno pripremljenie dokumentacije u digitalnom obliku. Napomena: Studenti koji ne pristupe upisu u naznačeno vrijeme gube pravo upisa, a Filozofski fakultet u Zagrebu zadržava pravo naplate oportunitetnih troškova do visine punog iznosa školarine.
5. Zaprimanje treće SMS poruke s informacijom o otvaranju e-indeksa i fakultetske adrese e-pošte.
Student odlazi na stranicu na kojoj se nalaze sve upute o dovršetku postupka otvaranja fakultetske adrese e-pošte.
Više informacija o upisima možete naći na poveznici.
Upisi u diplomske studije
Prijave za upise u diplomske studije u 1. upisnom roku započinju 2. rujna i traju do 20. rujna 2024. u 23.59 sati.
2. upisni rok započinje 28. rujna i traje do 30. rujna 2024. u 23.59 sati.
Više informacija o postupku upisa i potrebnim dokumentima za upis možete naći na poveznici.
Nadopunjava se rok za predaju molbe za završetak studija studentima koji u 2023. godini nisu diplomirali na prijediplomskom ili diplomskom studiju, a odslušali su sve kolegije na studiju/studijima za završetak studija studentima koji u 2023. godini nisu diplomirali na prijediplomskom ili diplomskom studiju, a odslušali su sve kolegije na studiju/studijima
Nadopunjava se rok za predaju molbe za završetak studija studentima koji u 2023. godini nisu diplomirali na prijediplomskom ili diplomskom studiju, a odslušali su sve kolegije na studiju/studijima.
Novi rok za predaju molbe za završetak studija produljen je do 30. travnja 2024. godine.
Upisi u ljetni semestar ak. god. 2023./2024.
Upisi predmeta u ljetni semestar ak. god. 2023./2024. započinju u četvrtak, 8. veljače 2024., a završavaju u četvrtak 29. veljače 2024. u 14.00 sati.
Svi studenti upisani u ak. god. 2023./2024. trebaju obaviti upis predmeta u ljetni semestar u Studomatu, ali isključivo upis svih predmeta koje će slušati u ljetnom semestru.
Nije potrebno pokušavati obaviti upis u godinu.
Radi pravovremenog završetka postupka upisa svaki student treba pristupiti upisu čim ostvari pravo na upis predmeta u ljetni semestar tekuće ak. god.
Studenti koji studiraju kombinaciju studijskih grupa 3+2 i 4+1 i studenti koji su mijenjali studij trebaju na aplikaciju molbe.ffzg.hr, kategorija upis predmeta, poslati popis svih predmeta koje žele slušati u ljetnom semestru. Studenti koji upisuju izborne kolegije moraju poslati i potvrde (suglasnosti) predmetnih nastavnika.
Svaki student dužan je provjeriti je li upis predmeta uspješno obavljen i redovito provjeravati status svojih predmeta u Studomatu.
Studenti koji nisu uplatili dospjele rate do datuma zaduženja, molimo da uplatnice pošalju na aplikaciju molbe, kategorija Evidentiranje školarine i upisnine, kako bi se školarine evidentirale u sustavu i kako bi im se omogućio pristup Studomatu:
- Školarina: HR1823600001101311177 s pozivom na broj OIB-1005
Kako bismo studentima omogućili jednostavniji postupak upisa, aplikacija molbe.ffzg.hr dopunjena je novim kategorijama pa možete slati i molbe koje se osim u Studentsku službu, upućuju i u Urudžbeni ured.
Napomena:
- Studentska služba neće raditi upise predmeta preko elektroničke pošte.
- Nakon 29. veljače 2023. predane molbe neće se obrađivati.
Odluka – dodatni rok za završetak studija studentima koji u 2023. godini nisu diplomirali na prijediplomskom ili diplomskom studiju, a odslušali su sve kolegije na studiju/studijima
Na temelju članka 43. Statuta Filozofskog fakulteta u Zagrebu i preporuke Rektora Sveučilišta u Zagrebu, Klasa: 602-03/23-11/02, Urbroj: 251-25-07/1-23-4 od 04. prosinca 2023. godine, Fakultetsko vijeće na 3. redovnoj sjednici održanoj 20. prosinca 2023. godine, donijelo je sljedeću
- Studentima koji u 2023. godini nisu diplomirali na prijediplomskom ili diplomskom studiju, a odslušali su sve kolegije na studiju/studijima te imali rok za završetak studija do 28. veljače, odnosno do 30. rujna tekuće godine, odobrava se dodatni rok za završetak studija najkasnije do 30. rujna 2024. godine.
- Studenti iz točke 1. ove Odluke dužni su koristiti podršku i konzultacije dostupnih nastavnika kao pomoć u uspješnom svladavanju preostalih studijskih obveza.
Upute postupka za predaju molbe
- Ispuniti obrazac molbe,
- Ispunjenu molbu osobno dostaviti na Odsjek,
- Uz obrazac odobrene molbe predati uplatu upisnine i školarine. Podaci za uplatu: HR1823600001101311177 s pozivom na broj OIB-1008,
- Odobrenu molbu predati u Urudžbeni ured za Studentsku službu.
- Rok za predaju molbe je najkasnije do 15. travnja 2024.
Napomena:
- Studentska služba će nakon obrade podataka osobno kontaktirati kandidate.
- Svi nepoloženi kolegiji moraju biti u statusu odslušan.
- Za dodatne informacije možete nazvati Studentsku službu.