Radno vrijeme Studentske službe 18. i 19. srpnja 2024.

17.07.2024.|

Poštovani studenti,

obavještavamo vas da Studentska služba 18. i 19. srpnja 2024. neće primati studente u svojim prostorijama radi upisa brucoša. Sve zahtjeve i molbe možete slati putem online obrasca molbe, a upite na mail stuslu@ffzg.hr.

U tjednu od 22. do 26. srpnja 2024. Služba će raditi prema uobičajenom radnom vremenu.

Zahvaljujemo na razumijevanju!

Razredbeni postupak za upis prijediplomskih studija na Filozofskom fakultetu u Zagrebu 2024.

09.07.2024.|

Postupak upisa

NAPOMENA: Zbog preopterećenosti sustava u RH, upisi će se produžiti do ponedjeljka 22.7.2024. odnosno dok svi studenti koju su potvrdili namjeru upisa ne budu upisani  

Upisi na prijediplomske studije Filozofskog fakulteta u Zagrebu u akademskoj godini 2024./2025. provest će se ISKLJUČIVO ONLINE.

Upisi će započeti u srijedu 17. srpnja 2024. u 20.00 sati i trajat će do petka 19. srpnja 2024. do zaključno 14.00 sati.

Prvi korak koji morate napraviti je potvrditi namjeru upisa na adresi https://poslovanje.ffzg.unizg.hr//namjera_upisa/ nakon čega ćete u roku od 24 do 48 sati dobiti SMS poruku s korisničkim podacima.

Nakon zaprimanja SMS poruke s korisničkim podacima, potrebno se prijaviti na adresu https://student.ffzg.unizg.hr/ i započeti proceduru upisa. 

Kako biste ubrzali postupak predaje zahtjeva za upis potrebno je prethodno pripremiti sljedeću dokumentaciju u digitalnom obliku:

1. fotografija studenta,
2. fotografija prednje strane osobne iskaznice,
3. fotografija stražnje strane osobne iskaznice,
4. fotografija ili dokument potvrde o uplaćenim troškovima upisa,
5. fotografija ili dokument potvrde o uplaćenim troškovima školarine (ako ju je potrebno platiti),
6. ispisnica i prijepis ocjena s nazanačenim brojem iskorištenih semestara na račun Ministarstva za one koji su već prije studirali.

Detaljnije informacije o pripremi digitalne dokumentacije možete pronaći na poveznici UPUTE ZA UPIS.

Preporučuje se da prvi korak, potvrdu namjere upisa, obavite već u srijedu 17. srpnja 2024. kako bi čim prije zaprimili korisničke podatke, jer potpuni upisni zahtjev treba biti predan do petka 19. srpnja 2024. godine u 13.00 sati kako bi upisi mogli biti u cijelosti obavljeni do 16 sati kad završavaju.

Troškovi upisa u prvu godinu prijediplomskog studija koji uključuju upisninu i paket upisne dokumentacije (upisni list, prijavni list, studentsku iskaznicu, ugovor, osiguranje studenta od posljedica nesretnog slučaja) u akademskoj godini 2024./2025. iznose 50,00 EUR.

Za one studente koji već posjeduju studentsku SmartX karticu koju je izdao Filozofski fakultet, troškovi upisa i paketa upisne dokumentacije iznose 38,30 EUR.

Podaci za uplatu troškova upisnog paketa za 1. godinu prijediplomskog studija:

IBAN: HR1823600001101311177
Poziv na broj: 1008-OIB pristupnika
Model: HR00
Šifra namjene: DEPT
Opis plaćanja: Upisni paket za 2024./2025.
Iznos: 50,00 EUR

Podaci za uplatu troškova školarine za 1. godinu prijediplomskog studija (plaćaju svi koji mijenjaju studij, osim onih kojima je to prva promjena uz uvjet da su u prethodnoj akademskoj godini imali status redovnog studenta na studiju s kojeg prelaze i da su u toj godini ostvarili 55 i više ECTS bodova):

IBAN: HR1823600001101311177
Poziv na broj: 1005-OIB pristupnika
Model: HR00
Šifra namjene: DEPT
Opis plaćanja: Školarina za 2024/2025.
Iznos: 955,60 EUR

Uplatu možete izvršiti u FINI, banci, pošti ili internetskim bankarstvom. Moguća je uplata u dvije jednake rate (prva se plaća odmah, a druga prije upisa u ljetni semestar).

Okvirni opis postupka

1. Priprema potrebne digitalne dokumentacije:

– fotografija studenta,
– fotografija prednje strane osobne iskaznice,
– fotografija stražnje strane osobne iskaznice,
– fotografija ili dokument potvrde o uplaćenim troškovima upisa,

– ispisnica s prijepisom ocjena za one koji su već prije studirali,

– fotografija ili dokument potvrde o uplaćenim troškovima školarine (ako ju je potrebno platiti).

2. Zaprimanje SMS poruke.
3. Potpisivanje ugovora o studiranju i predaja potrebne dokumentacije.

Student će nakon potvrde namjere upisa u roku od 24 do 48 sati zaprimiti SMS poruku s korisničkim imenom i zaporkom za pristup informacijskim sustavima Filozofskog fakulteta u Zagrebu.
Student odlazi na stranicu https://login.aaiedu.hr/promjenazaporke i mijenja svoju inicijalnu zaporku.
Student odlazi na stranicu https://student.ffzg.unizg.hr/, te sukladno uputama obavlja proceduru upisa koja podrazumijeva:
1. Preuzimanje upisne dokumentacije
2. Potpis upisne dokumentacije putem FFZG korisničkog imena i zaporke
3. Učitavanje fotografije za SmartX karticu u sustav https://student.ffzg.unizg.hr/
4. Učitavanje gore navedenih dokumenata.

Napomena: Studenti koji ne pristupe upisu u naznačeno vrijeme gube pravo upisa, a Filozofski fakultet u Zagrebu zadržava pravo naplate oportunitetnih troškova do visine punog iznosa školarine.

Više informacija o upisima možete naći na poveznici.

Nadopunjava se rok za predaju molbe za završetak studija studentima koji u 2023. godini nisu diplomirali na prijediplomskom ili diplomskom studiju, a odslušali su sve kolegije na studiju/studijima za završetak studija studentima koji u 2023. godini nisu diplomirali na prijediplomskom ili diplomskom studiju, a odslušali su sve kolegije na studiju/studijima

16.04.2024.|

Nadopunjava se rok za predaju molbe za završetak studija studentima koji u 2023. godini nisu diplomirali na prijediplomskom ili diplomskom studiju, a odslušali su sve kolegije na studiju/studijima.

Novi rok za predaju molbe za završetak studija produljen je do 30. travnja 2024. godine.

Upisi u ljetni semestar ak. god. 2023./2024.

18.01.2024.|

Upisi predmeta u ljetni semestar ak. god. 2023./2024. započinju u četvrtak, 8. veljače 2024., a završavaju u četvrtak 29. veljače 2024. u 14.00 sati.

Svi studenti upisani u ak. god. 2023./2024. trebaju obaviti upis predmeta u ljetni semestar u Studomatu, ali isključivo upis svih predmeta koje će slušati u ljetnom semestru.

Nije potrebno pokušavati obaviti upis u godinu.

Radi pravovremenog završetka postupka upisa svaki student treba pristupiti upisu čim ostvari pravo na upis predmeta u ljetni semestar tekuće ak. god.

Studenti koji studiraju kombinaciju studijskih grupa 3+2 i 4+1 i studenti koji su mijenjali studij trebaju na aplikaciju molbe.ffzg.hr, kategorija upis predmeta, poslati popis svih predmeta koje žele slušati u ljetnom semestru. Studenti koji upisuju izborne kolegije moraju poslati i potvrde (suglasnosti) predmetnih nastavnika.

Svaki student dužan je provjeriti je li upis predmeta uspješno obavljen i redovito provjeravati status svojih predmeta u Studomatu.

Studenti koji nisu uplatili dospjele rate do datuma zaduženja, molimo da uplatnice pošalju na aplikaciju molbe, kategorija Evidentiranje školarine i upisnine, kako bi se školarine evidentirale u sustavu i kako bi im se omogućio pristup Studomatu:

  • Školarina: HR1823600001101311177 s pozivom na broj OIB-1005

Kako bismo studentima omogućili jednostavniji postupak upisa, aplikacija molbe.ffzg.hr dopunjena je novim kategorijama pa možete slati i molbe koje se osim u Studentsku službu, upućuju i u Urudžbeni ured.

Napomena:

  • Studentska služba neće raditi upise predmeta preko elektroničke pošte.
  • Nakon 29. veljače 2023. predane molbe neće se obrađivati.

Odluka – dodatni rok za završetak studija studentima koji u 2023. godini nisu diplomirali na prijediplomskom ili diplomskom studiju, a odslušali su sve kolegije na studiju/studijima

05.01.2024.|

Na temelju članka 43. Statuta Filozofskog fakulteta u Zagrebu i preporuke Rektora Sveučilišta u Zagrebu, Klasa: 602-03/23-11/02, Urbroj: 251-25-07/1-23-4 od 04. prosinca 2023. godine, Fakultetsko vijeće na 3. redovnoj sjednici održanoj 20. prosinca 2023. godine, donijelo je sljedeću

O D L U K U

  1. Studentima koji u 2023. godini nisu diplomirali na prijediplomskom ili diplomskom studiju, a odslušali su sve kolegije na studiju/studijima te imali rok za završetak studija do 28. veljače, odnosno do 30. rujna tekuće godine, odobrava se dodatni rok za završetak studija najkasnije do 30. rujna 2024. godine.
  2. Studenti iz točke 1. ove Odluke dužni su koristiti podršku i konzultacije dostupnih nastavnika kao pomoć u uspješnom svladavanju preostalih studijskih obveza.

Upute postupka za predaju molbe

  1. Ispuniti obrazac molbe,
  2. Ispunjenu molbu osobno dostaviti na Odsjek,
  3. Uz obrazac odobrene molbe predati uplatu upisnine i školarine. Podaci za uplatu: HR1823600001101311177 s pozivom na broj OIB-1008,
  4. Odobrenu molbu predati u Urudžbeni ured za Studentsku službu.
  5. Rok za predaju molbe je najkasnije do 15. travnja 2024.

Napomena:

  • Studentska služba će nakon obrade  podataka osobno kontaktirati kandidate.
  • Svi nepoloženi kolegiji moraju biti u statusu odslušan.
  • Za dodatne informacije možete nazvati Studentsku službu.

Radno vrijeme povodom božićnih i novogodišnjih blagdana

21.12.2023.|

Povodom božićnih i novogodišnjih blagdana Fakultet neće raditi 25. prosinca (Božić), 26. prosinca (Sveti Stjepan), 27. prosinca (Rektorov dan), 29. prosinca 2023. (Dan dekana) i 1. siječnja 2024. (Nova godina).

Nastava i sve obveze vezane uz nastavu završavaju 22. prosinca 2023., a nastavljaju se 8. siječnja 2024. godine prema rasporedu.

Studentska služba radit će 28. prosinca 2023., a u novoj godini 2024. od 2. siječnja 2024.

OBAVIJEST

03.11.2023.|

Studentska služba neće raditi sa strankama i primati studente dana 28. i 29. rujna 2023. godine zbog upisa studenata diplomskih studija.