Adresa ePOK obrasca je https://theta.ffzg.hr/epok, a za prijavu se koristi AAIEdu račun.
OBRASCI – UPUTE ZA ISPUNJAVANJE ePOK OBRASCA
Za nadolazeću sjednicu odabrati opciju Obrasci, a zatim Kreiraj obrazac. Obrazac je moguće kreirati za tekuću ili za sljedeću akademsku godinu, ovisno o tome kada je izmjene moguće provesti. Potom se unose podaci o predmetu i vrsti izmjene, a predmet je najlakše dohvatiti pomoću šifre ili neke jedinstvene riječi iz naziva. Na sljedećem se ekranu prikazuju detaljni podaci o odabranom predmetu. Ovdje obavezno treba provjeriti satnicu i nastavnike, a ako je sve ispravno navedeno, potrebno je upisati obrazloženje za izmjenu te potom spremiti obrazac.
Kada je obrazac spremljen, prikazat će se na popisu obrazaca za odabranu sjednicu, a na tom je ekranu moguće unijeti izmjenu u obrazac (do isteka roka za predaju obrazaca 5 dana prije sjednice) te preuzeti podatke u excel tablici. Preporučljivo je lokalno pohraniti excel tablicu s predanim obrascima do sjednice.
OBRAČUNI – UPUTE ZA UNOS PLANIRANOG OPTEREĆENJA ASISTENATA/VIŠIH ASISTENATA
U razdoblju za unos podataka popis asistenata/viših asistenata bit će dostupan na naslovnici i vidljiv odmah nakon prijave u sustav ePOK ili preko opcije ‘Obračuni’ u izborniku. Za pojedinu se osobu obavezno unose svi podaci odjednom za sve kolegije na kojima će osoba izvoditi nastavu. Unos za osobu pokreće se odabirom gumba Promijeni koji se nalazi na kraju retka s imenom osobe. Otvara se prozor gdje se unose radni sati za svaku vrstu nastave prema satnici kolegija, a vrijednosti se unose prema stvarnom ukupnom broju sati za vrstu nastave na razini semestra (za seminare i vježbe potrebno je predvidjeti i broj grupa). Na primjer, asistent Ivo Ivić izvodi 15 sati seminara u dvije grupe te 5 sati vježbi u tri grupe – za njega se upisuje 30 sati seminara i 15 sati vježbi (sustav ih automatski preračunava u radne sate sukladno ponderima propisanima kolektivnim ugovorom). Mora se unijeti obrazloženje ako:
- osoba izvodi nastavu na predavanjima iz obaveznog kolegija (posebno su označeni)
- ukupno planirano opterećenje za osobu prelazi dozvoljeno opterećenje iz kolektivnog ugovora
Kad su svi potrebni podaci uneseni, potrebno je kliknuti gumb Spremi. Podaci su spremljeni samo ako se pojavi zelena poruka na vrhu ekrana ‘Promjene uspješno spremljene’, inače je potrebno dopuniti ili ispraviti podatke.
Preuzmite PDF dokument s više informacija o samom postupku i detaljnim uputama za pripremu i unos podataka, s prikazom ekrana u sustavima.