ODLAZNI STUDENTI (studenti FFZG)
MOBILNOST STUDENATA odnosi se na studiranje na inozemnoj visokoškolskoj instituciji (instituciji domaćinu) nakon čega se student vraća na Filozofski fakultet i dovršava upisani studijski program. Trajanje mobilnosti regulirano je Pravilnikom o međunarodnoj mobilnosti . – PAŽLJIVO PROUČITI!
Studenti Filozofskoga fakulteta mogu ostvariti kraću ili dulju mobilnost na inozemnoj visokoškolskoj instituciji:
- u okviru programa mobilnosti ERASMUS+ (studijski boravak i/ili stručna praksa), CEEPUS….
- putem bilateralnih međusveučilišnih sporazuma
- putem bilateralnih međufakultetskih sporazuma
- izvan sporazuma (tzv. freemeoveri)
- razni kraći boravci (ljetne škole..)i dr.
Uvjeti za prijavu te kriteriji i način odabira kandidata (studenata) za mobilnost određuju se institucionalnim sporazumom i raspisanim natječajima, a ako drugačije nije navedeno u natječaju, student može sudjelovati u mobilnosti kad ispunjava sljedeće uvjete:
- u trenutku odlaska na mobilnost ima status redovitog studenta (definiran Statutom Sveučilišta u Zagrebu) preddiplomskog studija i ima najmanje ostvarenih 60 ECTS bodova odnosno ako ima status redovitog studenta diplomskog ili poslijediplomskog studija;
- hrvatski je državljanin ili osoba sa statusom izbjeglice odnosno osoba bez državljanstva ili osoba s registriranim stalnim boravištem u Republici Hrvatskoj;
- ispunjava ostale uvjete određene institucionalnim sporazumom u okviru kojeg se ostvaruje mobilnost.
OBVEZE STUDENTA PRIJE ODLASKA
1) U Službi za međunarodnu suradnju (FFZG)
Student se PRIJE odlaska na mobilnost mora emailom javiti u Službu za međunarodnu suradnju FF radi upisa u evidenciju i administrativne podrške za vrijeme mobilnosti. Student se javlja e-mailom koordinatorici za mobilnost studenata Ivani Bedeković (ibedekov@m.ffzg.hr / erasmus-studenti@m.ffzg.hr)
2) Na Odsjeku
- Studenti dvopredmetnih programa obveze reguliraju na oba odsjeka (i u slučajevima kada se mobilnost odvija samo na jednoj studijskoj grupi).
- U dogovoru s ECTS koordinatorom i/ili predmetnim nastavnicima sastaviti Ugovor o učenju / o stručnoj praksi i prikupiti potrebne potpise i pečat na propisanim dokumentima – za svaku vrstu i program mobilnosti koriste se odgovarajući obrasci/dokumenti.
- za detalje i kontakte vidjeti poglavlje Obrasci /Forms
3) U Studentskoj službi (Referadi)
- regulirati svoja studentska prava za period trajanja mobilnosti – student za cijelo vrijeme trajanja mobilnosti mora imati status studenta (iznimka je odlazak na Erasmus+ stručnu praksu u statustu nedavno diplomiranog studenta / “recent graduate” – vidjeti uvjete propisane u Natječaju.
- prema potrebi dostaviti kopiju/sken Ugovora o učenju i Obrazac za utvrđivanje prava i obveza studenta nakon povratka s mobilnosti
OBVEZE STUDENTA NAKON POVRATKA I PRIZNAVANJE STEČENE MOBILNOSTI
1) U Službi za međunarodnu suradnju FFZG
Student se nakon povratka sa mobilnosti mora javiti emailom u Službu za međunarodnu suradnju FF radi upisa u evidenciju te kako bi dobio upute potrebne za priznavanje mobilnosti. Student se javlja e-mailom koordinatorici za mobilnost studenata, Ivani Bedeković (ibedekov@m.ffzg.hr / erasmus-studenti@m.ffzg.hr)
2) Na Odsjeku
- Student dostavlja potpisani Ugovor o učenju, Obrazac za utvrđivanje prava i obveza studenta nakon povratka s mobilnosti i Prijepis ocjena (Transcript of Records), koji je izdala institucija domaćin, ECTS koordinatoru odsjeka.
- Nakon ostvarene mobilnosti institucija domaćin dužna je studentu izdati prijepis ocjena i/ili potvrdu o obavljenoj stručnoj praksi.
- Student u dogovoru s odsječkim ECTS koordinatorom ispunjava Obrazac za priznavanje mobilnosti.
- ECTS koordinator treba u napomenama Obrasca za priznavanje ispita navesti obveze koje student mora nadoknaditi na matičnom studiju a temeljem unaprijed dogovorenih prava i obveza studenta upisanih u Obrazac za utvrđivanje prava i obveza studenta nakon povratka sa mobilnosti
- U ISVU i Dopunsku ispravu upisuju se nazivi predmeta ostvarene ocjene i ECTS bodovi te stručna praksa.
- Nazivi predmeta upisuju se na hrvatskom i izvornom jeziku, a gdje to nije moguće na engleskom jeziku s naznakom predmeta kojeg zamjenjuju ili kao zasebni izborni predmet.
3) U Studentskoj službi (Referadi)
Student dostavlja emailom u Studentsku službu:
- skenirani Prijepis ocjena,
- ispunjen Obrazac za priznavanje mobilnosti
i dalje regulira svoj status.
Na temelju ispunjenog i ovjerenog Obrasca za priznavanje mobilnosti, Studentska služba unosi podatke u ISVU
VAŽNE NAPOMENE:
- Ukoliko su studentu određene dodatne obveze – ocjena se unosi nakon što student ispuni obvezu (seminar, razgovor, rad; itd)
- Ukoliko bodovi nisu izraženi u ECTS sustavu – unijeti pripisanu ECTS vrijednost (ako je moguće pretvoriti u ECTS) + kriterij pretvorbe
Nastavno na obavijest i odluku Dekanskog kolegija od 2. listopada2023. službena komunikacija između studenata, profesora i fakultetskih službi mora biti isključivo preko fakultetskih adresa e-pošte vas molimo da koristite isključivo jedan od sljedećih oblika vaših adresa e-pošte: @ffzg.hr; @m.ffzg.hr; @ffzg.unizg.hr; @m.ffzg.unizg.hr