Upute kako organizirati nastavu na daljinu.

Obveze nastavnika:

  • biti dostupni online “uživo” barem jednom tjedno u nekom terminu poznatom studentima (predavanja, konzultacije preko Big Blue Buttona, Skypea, Zoom-a ili bilo kojeg drugog dostupnog alata),
  • davati jasne i detaljne povratne informacije svakom pojedinom studentu na uratke (zadaće, seminare),
  • jasno komunicirati koji su ishodi kolegija te kako će ih studenti ostvariti u ovim uvjetima.

Kontakt Centra za potporu e-učenju:

Primarno koristite e-postu: cpeu@ffzg.hr
Web CPEU
Facebook stranica Omege
Telefon (privremeno): 099 2191 374
Whatsapp: 099 2191 374

Ažurne informacije i najave online radionica za sustav Omega na poveznici Web CEPUFacebook stranica Omega

Za potrebe konzultacija uživo, možete koristiti aktivnost Chat na sustavu Omega, upute.

Za potrebe izvođenja online nastave bilo bi poželjno da na sve svoje uređaje (pametne telefone, tablete, prijenosna računala, stolna računala – ono što imate, naravno) dodate ili ažurirate ove aplikacije:

Moodle mobilna aplikacija (potrebna za Omegu):

Adobe Connect aplikacija (potrebna za webinare):

Skype:

Facebook Messenger:

  • Android
  • iOS
  • PC/MAC: prijavite se na Facebook i koristite ugrađeni FB Messenger

Zoom: