Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti, Hrvatsko pedagogijsko društvo i nakladnička kuća Element d.o.o. objavili su znanstvenu monografiju pod nazivom: ”Školovanje od kuće i nastava na daljinu u vrijeme HR-COVID-19”.
Monografija nastoji dati pedagoški doprinos razumijevanju krizne situacije koja se reflektira na odgojno-obrazovni proces i nastavu na daljinu promatrajući ju iz različitih perspektiva.
Četrnaest znanstvenica i znanstvenika sa sveučilišta u Splitu, Osijeku, Puli i Zagrebu svoju znanstvenu znatiželju i interes usmjerili su na proces učenja kod kuće i nastavu na daljinu, istraživali su iskustva uključenih sudionika (učenika, učitelja i roditelja) i odnose među učenicima, promišljali o odgojnim izazovima u doba krize, o procesu vrednovanja i mogućnostima online usavršavanja učitelja te prilikama koje nastavi na daljinu nudi Internet galaksija.
Kao plod timskog rada autori su ovu monografiju sa svim teorijskim promišljanjima, analizama i empirijskim nalazima namijenili znanstvenicima, istraživačima, učiteljima, stručnim suradnicima, studentima, ali i roditeljima.
U nastanku ove monografije svoj doprinos kao autori dali su profesorice i profesori Odsjeka za pedagogiju: doc. dr. sc. Sandra Car, izv. prof. dr. sc. Ante Kolak, doc. dr. sc. Ivan Markić i dr. sc. Zoran Horvat te voditeljica knjižnice Filozofskog fakulteta Višnja Novosel, prof. ped.
Monografiju su uredili prof. dr. sc. Vladimir Strugar te profesori Odsjeka za pedagogiju izv. prof. dr. sc. Ante Kolak i doc. dr. sc. Ivan Markić.